אחת מהפלטפורמות המובילות כיום בשוק הפרסום היא לא אחרת מפייסבוק. באמצעות קידום בפייסבוק בעל עסק יכול לפרסם את המוצרים והשירותים שלו (כמובן בכפוף למדיניות הפרסום ) דרך מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק שהולכת ומשתבחת עם הזמן.
הקלות הזו שמאפשרת לכל אחד ואחת (כמעט) לפרסם חושפת את הגולשים לכמות פרסום אדירה מדי יום! כך שבסופו של דבר התחרות על תשומת לב של הלקוח הפוטנציאלי גדלה כל הזמן. לכן ללא הכרות עם קהל היעד קריאטיב מנצח וללא הכרות מעמיקה עם מערכת הפרסום הרבה מאוד בעלי עסקים מוצאים את עצמם מוצאים אלפי ₪ ללא תוצאות ממשיות.
לפני כל קידום בפייסבוק ללקוחות שלנו אנחנו חוקרים תחילה מי קהל היעד שלו , מה הוא אוהב? איפה אפשר למצוא אותו? באיזה שפה הוא מדבר? לאחר שלמדנו מי הקהל אנחנו בונים קמפיינים עם קריאייטיב מושחז ומכוונים למטרה באמצעות מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק.