דף נחיתה הוא מרכיב הכרחי במרחב הרשתי של כל עסק
כיום, בכדי ליצור נוכחות איכותית לעסק שלכם במרחב האינטרנט, יש מספר מרכיבים שאתם חייבים שיהיו לכם – אתם חייבים ניהול איכותי ברשתות חברתיות שונות, אתם חייבים קידום איכותי במנועי חיפוש ורשתות חברתיות, אתם חייבים אתר אינטרנט איכותי ומתפקד, וכמובן שמעבר לאתר האינטרנט אתם גם צריכים דף נחיתה אטרקטיבי. דף הנחיתה הוא דף תמציתי שאליו מגיעים דרך פרסומת או באנר, והמטרה שלו היא לעודד לקוחות להשאיר פרטים וליצור התחייבות ראשונה עם מוצר או מבצע רלוונטיים. כעת, נבין כיצד ליצור את דף הנחיתה האיכותי עבור העסק שלכם.
התכונות שצריכות להיות לדפי נחיתה בכדי למקסם את התועלת מהם
1. תמציתיות – דף נחיתה לא צריך ולא יכול להיות ארוך ומתיש. הוא לא נועד להציג את כל היתרונות והשירותים שלכם. הוא צריך להיות תמציתי, אטרקטיבי, ממוקד למוצר או מבצע ספציפיים, ולעודד מעורבות של המגיע אליו להשארת פרטים.
2. נאמנות לפרסום – דף נחיתה חייב להיות נאמן ורלוונטי למה שהוביל את הלקוח הפוטנציאלי אליו. כך, אם מה שמקשר לדף הנחיתה הוא באנר או פרסומת רשת חברתית – תוכן דף הנחיתה צריך להיות תואם למה שנכתב והוצג שם, שכן זו הסיבה שהגיעו אליו מלכתחילה.
3. אטרקטיביות ויזואלית – דף הנחיתה צריך להיות כמובן אסתטי, מעוצב בצורה רלוונטית ועדכנית – הדבר משדר רצינות, איכות והשקעה שלכם בנוכחות הרשת שלכם, וכל מצב אחר משדר ללקוחות שאתם מיושנים ולא רלוונטיים.
4. יצירת קשר עם הלקוח – בדף הנחיתה צריכה להיות אפשרות ליצירת הקשר הראשוני בין הלקוח לעסק שלכם. בין אם מדובר בהשארת פרטים להתקשרות, הרשמה לניוזלטר או כל אפשרות אחרת – עליכם להבין מה הפלטפורמה הרלוונטית לעסק שלכם וליצור את האפשרות הזאת.
יצירת דף נחיתה איכותי היא לא עניין של מה בכך –
ויש לעשות זאת נכון לכאורה, דף נחיתה הוא דף קטן שלא דורש השקעה נרחבת של זמן וכסף – אבל יצירת דפי נחיתה מנצחים זה בהחלט לא עניין של מה בכך. יש צורך בהבנה מעמיקה של הקהל ובהיכרות עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר לדפים אלה כיום – ורק ניהול איכותי של המדיה הדיגיטלית שלכם יביא לתוצאות איכותיות בהקשר זה.