כיצד ניתן לדעת אם הפרסום שלכם בפייסבוק עובד?
הממשק של פייסבוק עצמו נותן לנו את כל הכלים הרלוונטיים בכדי לנתח את ההצלחה או חוסר ההצלחה של הקמפיין שלנו. הדבר הראשון והמרכזי שצריך לדעת לעשות הוא לקרוא נתונים – עלינו לראות את רמת ההמרה של הפוסט המקודם או הפרסומת ללחיצות בפועל ולהבין האם הדבר תואם את הציפיות שלנו. עלינו להבין האם יחס ההמרה הזה מוביל לתוצאות בפועל או שמדובר בהבלחות נקודתיות שאין להן השלכות לזמן הארוך.
לאחר שאנחנו מבינים את הנתונים, עלינו לעשות שינויים בהתאם.
כמובן שההבנה של הנתונים היא רק הצעד הראשון, ולאחר מכן עלינו לעשות שינויים בהתאם למה שהנתונים אומרים לנו בכדי למקסם את ההצלחה של הקמפיין שלנו. קהל היעד: האם קהל היעד מספיק ממוקד? נוכל לשנות את קהל היעד ולהפוך את הקמפיין לממוקד יותר או פחות.
האם הקריאייטיב מספיק טוב? אחד המרכיבים החשובים להצלחת הקמפיין טמונה במסרים ובויזאוליות שלו. לעיתים שינוי תמונה, מלל אחר , כותרת שונה יכולים לעשות פלאים בהצלחת הקמפיין.
ישנם הרבה צעדים שנוכל לעשות – ואנחנו רק צריכים להבין כיצד לנתח את הנתונים שמולנו בצורה הנכונה ביותר ולהגיע למסקנות הנכונות.
פרסום בפייסבוק דורש מעקב צמוד, שיודע להשתמש בנתונים בצורה החכמה ביותר בכדי להוציא מהקמפיין את התוצאה המקסימלית.