ראשית, נכיר את הפלטפורמה השיווקית שהיא גוגל אדוורדס
סביר להניח שכל אחד מכם מכיר היטב את הפלטפורמה של גוגל אדוורדס, גם אם אתם לא יודעים בדיוק שכך הדבר נקרא. מדובר למעשה בפרסום ושיווק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל – כאשר כל אחד מאתנו מכיר את הקישורים שהיו מסומנים בעבר בצהוב וממוקמים בצד החיפוש, וכיום בדרך כלל פשוט מסומנים בריבוע שבו כתובות האותיות AD, בתוצאות הראשונות של כל חיפוש שלכם בגוגל.
מדובר למעשה בקישורים מקודמים – קמפיינים שיווקיים, וחשוב לדעת איך לנצל את האפשרות השיווקית הזאת עבור העסק שלכם.
עלינו להבין האם יחס ההמרה הזה מוביל לתוצאות בפועל או שמדובר בהבלחות נקודתיות שאין להן השלכות לזמן הארוך. לאחר שאנחנו מבינים את הנתונים, עלינו לעשות שינויים בהתאם.
כיצד משתמשים בקמפיין שיווקי בגוגל בצורה הנכונה ביותר לעסק?
השימוש בגוגל אדוורדס יכול להיות חרב פיפיות – מצד אחד מדובר באפשרות שלכם להפוך את השירות והמוצר שלכם לרלוונטי ומוכר בקרב המחפשים ערכים רלוונטיים. מאידך, אין ספק כי קידום אורגני הוא יעיל יותר – ואנשים מעדיפים לחשוב שמדובר בתוצאה איכותית ולא בהכרח מקודמת.
אז כיצד בכל זאת משתמשים בכך נכון? המפתח נמצא במיקוד הקהל. הקמפיין שלכם באדוורדס לא צריך להיות יקר – בהשקעה נמוכה ובניתוח נכון של מילות וביטויי חיפוש רלוונטיים, אך עם מיקוד קהל איכותי לפי אזורים וקהלי יעד, תוכלו להגיע לחשיפה רלוונטית מקסימלית פר קליק.
חשוב להיות עם היד על הדופק – קמפיין גוגל אדוורדס חייב להיות דינמי, לדעת להשתנות מבחינת קהלי יעד, השקעה כלכלית וביטויים, בהתאם להצלחה או חוסר ההצלחה של הקמפיין הראשוני.
יש להשתמש בסטטיסטיקות על לחיצות ועל המרה של לחיצה על פרסומת ללקוחות בפועל. כך, צעד אחר צעד, עם שימוש בנתונים בצורה חכמה ועם ניהול דינמי ואיכותי בהתאם לתוצאות בפועל – ניתן להשתמש בגוגל אדוורדס בהיקף מוצלח מספיק, שהצורך בקידום שכזה יהיה מופחת לאחר מכן, שכן האתר שלכם כבר יקודם בצורה אורגנית. קמפיין איכותי שמנוהל היטב יכול להיות בעל תועלת רבה עבורכם.
הצעד הראשון שלכם חייב להתחיל עכשיו –
עליכם להתחיל קמפיין קידום איכותי בגוגל, ועליכם לנהל אותו צעד אחר צעד בצורה החכמה ביותר. במרבית המקרים, עליכם לפנות לאנשי מקצוע בתחום בכדי להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר – וכיום יותר ויותר עסקים מבינים שמדובר בהכרח.