עסקים רבים רוצים להגיע לקהל צעיר באמצעות שיווק ברשת
הגעה לקהל צעיר היא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של בתי עסק רבים. כשאנחנו מסתכלים על פילוח הגילאים של 16 עד 30 לערך, אנחנו מסתכלים על דור שקונה וחושב אחרת ממה שתחום השיווק היה רגיל לאורך שנים.
מדובר בדור שרשתות חברתיות הן חלק משמעותי ביותר מחיי היום יום שלו מחד, ומאידך דור שיודע לזהות תוכן שיווקי ולא "נופל" בקלות רבה. ובכל מקרה, מדובר בפילוח שוק שעסקים רבים רוצים להגיע אליו בצורה היעילה ביותר, ובהקשר זה חשוב לציין שהפלטפורמה האיכותית ביותר לכך כיום היא אינסטגרם.
הרשת החברתית הרלוונטית ביותר לקהל צעיר כיום היא האינסטגרם
ישנן לא מעט רשתות חברתיות בהן ניתן למצוא את הקהל הצעיר כיום. עד לפני כמה שנים היה עוד ניתן לדבר על הפייסבוק במונחים כאלה, אבל כיום ברור שהרשת הדומיננטית ביותר היא האינסטגרם – שמבוססת על תמונות וסרטונים קצרים בעיקר.
מה שהתחיל בתור רשת חברתית בסיסית לשיתוף ועריכת תמונות, הפך למפלצת דומיננטית שעסקים רבים מקדמים בה, שבה ידוענים משתמשים בשביל ליצור קשר עם הקהל שלהם – ושבה גם אתם צריכים להשתמש בכדי להגיע לקהל צעיר.
כיצד יוצרים שיווק וקידום איכותיים באמצעות אינסטגרם?
בכדי להשתמש באינסטגרם בצורה היעילה ביותר לקידום העסק שלכם, יש לכם שלושה צעדים חשובים שעליכם לעשות. הראשון הוא ליצור תוכן איכותי בעמוד שלכם – תעלו תמונות איכותיות ואטרקטיביות של המוצר או העסק, השתמשו בתיוגים רלוונטיים והגבירו את הנוכחות האיכותית שלכם ברשת. בנוסף, צרו קידום מוכוון קהל למי שמראה עניין או לפילוח הקהל שרלוונטי למוצר שלכם (לצורך העניין – נשים בגיל 16-21), ולבסוף השתמשו בקשר בין אינסטגרם לפייסבוק בכדי לקדם גם בפייסבוק בהתאם למי שמראה מעורבות (engagement) בתוכן שלכם באינסטגרם.